Anne Nienhuis

   

Anne Nienhuis (1984) is als projectmanager bij de lectoraten Crossmedia Business en Crossmediale Kwaliteitsjournalistiek betrokken. Zij studeerde Communicatiewetenschap aan de Universiteit van Amsterdam. Zij werkt sinds 2011 bij Hogeschool Utrecht. Ze was hier een aantal jaar docent Communicatie. Ze heeft eveneens ervaring opgedaan in projecten rondom accreditaties van opleidingen. Sinds september 2015 is ze projectmanager van (onderzoeks)projecten bij het Kenniscentrum Communicatie & Journalistiek.

Anne is een projectleider die met verschillende stijlen van werken kan omgaan. Ze is empatisch, waardoor ze makkelijk contact maakt en mensen weet te enthousiasmeren en overtuigen. Door een innovatieproject heeft ze geleerd zich snel aan te passen aan een nieuwe situatie. Ze is een doortastende en enthousiaste projectleider.

Wil je meer weten over The Network is The Message?

Snapchat als inspiratie: zo creëer je een betrokken community [4 tips]

Snapchat als inspiratie: zo creëer je een betrokken community [4 tips]

nov 22 2017

Snapchat is een medium dat het vooral goed doet bij een jongere doelgroep. Maar ook bedrijven die een doelgroep boven de achttien jaar hebben, kunnen het nodige leren van Snapchat. Stories zijn hot en Snapchat weet als geen ander dat dit bijdraagt aan een zeer betrokken community. Ook voor jouw…

Stories op social media: 3 musthaves voor een ijzersterk visueel verhaal

Stories op social media: 3 musthaves voor een ijzersterk visueel verhaal

nov 22 2017

Er worden dagelijks talloze stories gecreëerd, van het uitwisselen van de laatste roddels op de werkvloer tot aan bedrijfsverhalen op Instagram Stories. De afdeling Storytelling in de boekhandel lijkt maandelijks uit te breiden. Verhalen delen, we zijn er dol op. Met de komst en populariteit van social media lijkt ook het aantal…

Sensible & significant metrics: kansrijke kpi’s voor social media

Sensible & significant metrics: kansrijke kpi’s voor social media

okt 26 2017

In deze vijfde blog uit de reeks van de vijf eerste insights uit het onderzoek tekenen Anita Cox en Thijs Waardenburg niet alleen op welke meetbare doelen zinnig en significant zijn maar juist kansrijk zijn in: ‘Sensible & significant metrics: kansrijke kpi’s voor social media’. Samen met Frankwatching heeft het…

4 momenten waarop jij inhaakt bij je doelgroep

4 momenten waarop jij inhaakt bij je doelgroep

okt 12 2017

In dit blog een van de eerste insights uit het onderzoek waarin een nieuw model wordt geïntroduceerd door Lotte Willemsen en Anne-Lise Kamphuis, lees snel verder: ‘4 momenten waarop jij inhaakt bij je doelgroep’. Samen met Frankwatching heeft het onderzoek ‘The Network is the Message’ de handen in een geslagen…