Anne Nienhuis

   

Anne Nienhuis (1984) is als projectmanager bij de lectoraten Crossmedia Business en Crossmediale Kwaliteitsjournalistiek betrokken. Zij studeerde Communicatiewetenschap aan de Universiteit van Amsterdam. Zij werkt sinds 2011 bij Hogeschool Utrecht. Ze was hier een aantal jaar docent Communicatie. Ze heeft eveneens ervaring opgedaan in projecten rondom accreditaties van opleidingen. Sinds september 2015 is ze projectmanager van (onderzoeks)projecten bij het Kenniscentrum Communicatie & Journalistiek.

Anne is een projectleider die met verschillende stijlen van werken kan omgaan. Ze is empatisch, waardoor ze makkelijk contact maakt en mensen weet te enthousiasmeren en overtuigen. Door een innovatieproject heeft ze geleerd zich snel aan te passen aan een nieuwe situatie. Ze is een doortastende en enthousiaste projectleider.

Wil je meer weten over The Network is The Message?

4 momenten waarop jij inhaakt bij je doelgroep

4 momenten waarop jij inhaakt bij je doelgroep

okt 12 2017

In dit blog een van de eerste insights uit het onderzoek waarin een nieuw model wordt geïntroduceerd door Lotte Willemsen en Anne-Lise Kamphuis, lees snel verder: ‘4 momenten waarop jij inhaakt bij je doelgroep’. Samen met Frankwatching heeft het onderzoek ‘The Network is the Message’ de handen in een geslagen…

Facebook: het algoritme als poortwachter voor jouw engagement

Facebook: het algoritme als poortwachter voor jouw engagement

okt 05 2017

In deze derde blog van de eerste vijf insights uit het onderzoek beschrijft Rogier Brussee het gevecht tussen je content en engagement met de algoritmes van platformen in: ‘Facebook: het algoritme als poortwachter voor jouw engagement’. Samen met Frankwatching heeft het onderzoek ‘The Network is the Message’ de handen in…

Visuele content scoort, maar we passen het verkeerd toe

Visuele content scoort, maar we passen het verkeerd toe

sep 28 2017

In deze tweede blog van een vijfluik van eerste insights over het onderzoek behandelt Komala Mazerant de tweede insight over visuele content: ‘The Future is Visual’. Samen met Frankwatching heeft het onderzoek ‘The Network is the Message’ de handen in een geslagen om het onderzoek en haar insights onder de aandacht…

Social media & bureaus: de hype voorbij?

Social media & bureaus: de hype voorbij?

sep 21 2017

In deze eerste blog van een vijfluik van eerste insights gebaseerd op de eerste fase van het onderzoek behandelen Gerrita van der Veen en Komala Mazerant het volgende onderwerp: ‘social media, de hype voorbij?!’. Samen met Frankwatching heeft het onderzoek ‘The Network is the Message’ de handen in een geslagen…