Anne Nienhuis

   

Anne Nienhuis (1984) is als projectmanager bij de lectoraten Crossmedia Business en Crossmediale Kwaliteitsjournalistiek betrokken. Zij studeerde Communicatiewetenschap aan de Universiteit van Amsterdam. Zij werkt sinds 2011 bij Hogeschool Utrecht. Ze was hier een aantal jaar docent Communicatie. Ze heeft eveneens ervaring opgedaan in projecten rondom accreditaties van opleidingen. Sinds september 2015 is ze projectmanager van (onderzoeks)projecten bij het Kenniscentrum Communicatie & Journalistiek.

Anne is een projectleider die met verschillende stijlen van werken kan omgaan. Ze is empatisch, waardoor ze makkelijk contact maakt en mensen weet te enthousiasmeren en overtuigen. Door een innovatieproject heeft ze geleerd zich snel aan te passen aan een nieuwe situatie. Ze is een doortastende en enthousiaste projectleider.

Wil je meer weten over The Network is The Message?

Inhaken op ‘Uur van Puur’

Inhaken op ‘Uur van Puur’

mrt 28 2018

Deze week was Thijs Waardenburg te gast bij Radio Aalsmeer om te vertellen over zijn boek ‘Inhaken met sociale media in 60 minuten’ en meer over ons onderzoek ‘The Network is the Message’. Een heel leuk gesprek met Anna-Maria Giannattasio (@puur), Esther Gons (@wilg) en Lennart Bader (@lennartbader) in ‘Uur van…

Het merk als associatienetwerk

Het merk als associatienetwerk

feb 07 2018

De hele wereld bestaat uit netwerken. Of dat nu in de natuur is of in steden, tussen mensen of bij merken, het maakt weinig verschil. Uiteindelijk zijn wij allemaal met elkaar en met alles verbonden. Dat geldt ook voor de connecties tussen mensen en merken. Die kunnen heel losjes zijn of heel…

Snapchat als inspiratie: zo creëer je een betrokken community [4 tips]

Snapchat als inspiratie: zo creëer je een betrokken community [4 tips]

nov 22 2017

Snapchat is een medium dat het vooral goed doet bij een jongere doelgroep. Maar ook bedrijven die een doelgroep boven de achttien jaar hebben, kunnen het nodige leren van Snapchat. Stories zijn hot en Snapchat weet als geen ander dat dit bijdraagt aan een zeer betrokken community. Ook voor jouw…

Stories op social media: 3 musthaves voor een ijzersterk visueel verhaal

Stories op social media: 3 musthaves voor een ijzersterk visueel verhaal

nov 22 2017

Er worden dagelijks talloze stories gecreëerd, van het uitwisselen van de laatste roddels op de werkvloer tot aan bedrijfsverhalen op Instagram Stories. De afdeling Storytelling in de boekhandel lijkt maandelijks uit te breiden. Verhalen delen, we zijn er dol op. Met de komst en populariteit van social media lijkt ook het aantal…

PAK JE MOMENT!

HAAK IN OP IEDER MOMENT OP SOCIAL MEDIA & DAT IN MAAR 60 MINUTEN

Met creatieve content die slim inhaakt op actuele gebeurtenissen kun je elke dag nieuwe mensen bereiken. Goedkoper dan adverteren op sociale media, en sympathieker bovendien.
BESTEL
close-link
DOWNLOAD INSIGHTS & TIPS

BRAND, MOMENT, CONTENT & METRICS

Drie delen: 'Het net ophalen', 'Meten is nog niet weten’ en 'De consument bepaalt het moment’.

Je leest het in de nieuwste & complete serie aan content speciaal voor jou, download 'em snel!
DOWNLOAD NOW
close-link