Gerrita van der Veen

   

Gerrita van der Veen is lector Marketing, Market Research & innovatie en manager van Kenniscentrum Innovatie & Business (Innbus) en Directeur Kenniscentrum Economische Sterkte & Creatieve Stad. Zij is verantwoordelijk voor de uitvoering van diverse programma’s op het terrein van Brand Designing en Customer Value Management.

Naast haar werk als lector Marketing, Marktonderzoek & Innovatie is zij als partner verbonden aan HIGHvalue in Amsterdam, een marketing research & consultancy bureau met kennis en ervaring onder meer binnen de FMCG, Financiële sector en de Retail. Binnen HIGHvalue is Gerrita van der Veen verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van zogenoemde ‘Connectivity’-trajecten, research based programma’s met als doel organisaties te inspireren tot innovaties en het creëren van waarde door middel van het merk.

Gerrita is van huis uit sociaal psycholoog, afgestudeerd en gepromoveerd aan de Vrije Universiteit te Amsterdam. Zij is eerder werkzaam geweest in diverse onderzoeksdisciplines en -functies bij onder meer Synovate (en haar voorgangers, nu Ipsos), SWOKA, Instituut voor Strategisch Consumentenonderzoek, de Vrije Universiteit en het CNV.

Wil je meer weten over The Network is The Message?

Inhaken op ‘Uur van Puur’

Inhaken op ‘Uur van Puur’

mrt 28 2018

Deze week was Thijs Waardenburg te gast bij Radio Aalsmeer om te vertellen over zijn boek ‘Inhaken met sociale media in 60 minuten’ en meer over ons onderzoek ‘The Network is the Message’. Een heel leuk gesprek met Anna-Maria Giannattasio (@puur), Esther Gons (@wilg) en Lennart Bader (@lennartbader) in ‘Uur van…

Het merk als associatienetwerk

Het merk als associatienetwerk

feb 07 2018

De hele wereld bestaat uit netwerken. Of dat nu in de natuur is of in steden, tussen mensen of bij merken, het maakt weinig verschil. Uiteindelijk zijn wij allemaal met elkaar en met alles verbonden. Dat geldt ook voor de connecties tussen mensen en merken. Die kunnen heel losjes zijn of heel…

Snapchat als inspiratie: zo creëer je een betrokken community [4 tips]

Snapchat als inspiratie: zo creëer je een betrokken community [4 tips]

nov 22 2017

Snapchat is een medium dat het vooral goed doet bij een jongere doelgroep. Maar ook bedrijven die een doelgroep boven de achttien jaar hebben, kunnen het nodige leren van Snapchat. Stories zijn hot en Snapchat weet als geen ander dat dit bijdraagt aan een zeer betrokken community. Ook voor jouw…

Stories op social media: 3 musthaves voor een ijzersterk visueel verhaal

Stories op social media: 3 musthaves voor een ijzersterk visueel verhaal

nov 22 2017

Er worden dagelijks talloze stories gecreëerd, van het uitwisselen van de laatste roddels op de werkvloer tot aan bedrijfsverhalen op Instagram Stories. De afdeling Storytelling in de boekhandel lijkt maandelijks uit te breiden. Verhalen delen, we zijn er dol op. Met de komst en populariteit van social media lijkt ook het aantal…

 

PAK JE MOMENT!

HAAK IN OP IEDER MOMENT OP SOCIAL MEDIA & DAT IN MAAR 60 MINUTEN

Met creatieve content die slim inhaakt op actuele gebeurtenissen kun je elke dag nieuwe mensen bereiken. Goedkoper dan adverteren op sociale media, en sympathieker bovendien.

Thijs Waardenburg en Komala Mazerant leggen uit hoe je kansrijke inhakers bedenkt en communiceert om je bereik op sociale media te vergroten. 

'Inhaken met sociale media in 60 minuten'
Het nieuwste boek uit de 60-minuten-reeks van Haystack en Frankwatching
BESTEL
close-link