Gerrita van der Veen

   

Gerrita van der Veen is lector Marketing, Market Research & innovatie en manager van Kenniscentrum Innovatie & Business (Innbus) en Directeur Kenniscentrum Economische Sterkte & Creatieve Stad. Zij is verantwoordelijk voor de uitvoering van diverse programma’s op het terrein van Brand Designing en Customer Value Management.

Naast haar werk als lector Marketing, Marktonderzoek & Innovatie is zij als partner verbonden aan HIGHvalue in Amsterdam, een marketing research & consultancy bureau met kennis en ervaring onder meer binnen de FMCG, Financiële sector en de Retail. Binnen HIGHvalue is Gerrita van der Veen verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van zogenoemde ‘Connectivity’-trajecten, research based programma’s met als doel organisaties te inspireren tot innovaties en het creëren van waarde door middel van het merk.

Gerrita is van huis uit sociaal psycholoog, afgestudeerd en gepromoveerd aan de Vrije Universiteit te Amsterdam. Zij is eerder werkzaam geweest in diverse onderzoeksdisciplines en -functies bij onder meer Synovate (en haar voorgangers, nu Ipsos), SWOKA, Instituut voor Strategisch Consumentenonderzoek, de Vrije Universiteit en het CNV.

Wil je meer weten over The Network is The Message?

4 momenten waarop jij inhaakt bij je doelgroep

4 momenten waarop jij inhaakt bij je doelgroep

okt 12 2017

In dit blog een van de eerste insights uit het onderzoek waarin een nieuw model wordt geïntroduceerd door Lotte Willemsen en Anne-Lise Kamphuis, lees snel verder: ‘4 momenten waarop jij inhaakt bij je doelgroep’. Samen met Frankwatching heeft het onderzoek ‘The Network is the Message’ de handen in een geslagen…

Facebook: het algoritme als poortwachter voor jouw engagement

Facebook: het algoritme als poortwachter voor jouw engagement

okt 05 2017

In deze derde blog van de eerste vijf insights uit het onderzoek beschrijft Rogier Brussee het gevecht tussen je content en engagement met de algoritmes van platformen in: ‘Facebook: het algoritme als poortwachter voor jouw engagement’. Samen met Frankwatching heeft het onderzoek ‘The Network is the Message’ de handen in…

Visuele content scoort, maar we passen het verkeerd toe

Visuele content scoort, maar we passen het verkeerd toe

sep 28 2017

In deze tweede blog van een vijfluik van eerste insights over het onderzoek behandelt Komala Mazerant de tweede insight over visuele content: ‘The Future is Visual’. Samen met Frankwatching heeft het onderzoek ‘The Network is the Message’ de handen in een geslagen om het onderzoek en haar insights onder de aandacht…

Social media & bureaus: de hype voorbij?

Social media & bureaus: de hype voorbij?

sep 21 2017

In deze eerste blog van een vijfluik van eerste insights gebaseerd op de eerste fase van het onderzoek behandelen Gerrita van der Veen en Komala Mazerant het volgende onderwerp: ‘social media, de hype voorbij?!’. Samen met Frankwatching heeft het onderzoek ‘The Network is the Message’ de handen in een geslagen…